20/5/12

Ήρθε Η δικαίωση του Κατερινιώτη δημιουργού "Γιώργου Τσοπάνη"!!


Πολυπλατινένιος ο τελευταίος Δίσκος του ερωτικού τραγουδιστή Νίκου Βέρτη!!
Τα τραγούδια αγάπησαν οι ακροατές από το πρώτο άκουσμα και η δικαίωση στον ερμηνευτή και τους δημιουργούς του νέου δίσκου,ήρθε από την πρώτη κιόλας μέρα της κυκλοφορίας του CD.

Η τελευταία δισκογραφική δουλειά του Νίκου Βέρτη, «Είμαι μαζί σου», έγινε πλατινένια και οι κάμερες συνάντησαν τον τραγουδιστή στην απονομή του πλατινένιου του δίσκου, η οποία έγινε το βράδυ της Πέμπτης 17 Μαΐου στις 8 το βράδυ στο εστιατόριο Διόνυσος (Ροβέρτου Γκάλι 43, απέναντι από το Ηρώδειο*), εκεί όπου φίλοι, θαυμαστές και συντελεστές γιόρτασαν με ένα λαμπερό πάρτι την νέα εμπορική επιτυχία του καλλιτέχνη.
Ο δίσκος  κυκλοφορεί από την εταιρεία Universal ..
 Έχει στεφθή από τεράστια επιτυχία και τώρα ήρθε η ώρα ο καλλιτέχνης μαζί με όλους τους συντελεστές να απολαύσουν τους καρπούς των κόπων τους.
Στο νέο cd υπάρχουν τέσσερα νέα κομμάτια σε μουσική Κυριάκου Παπαδόπουλου και στίχους Ηλία Φιλίππου, τρία του Αντώνη Βαρδή σε στίχους Όλγας Βλαχοπούλου, δύο σε μουσική και στίχους του Γιώργου Μουκίδη, όπως και οι επιτυχίες "Εμείς οι Δυο Ταιριάζουμε" και "Φεύγω".

Στίχους σε άλλα τραγούδια υπογράφουν επίσης ο Βασίλης Γιαννόπουλος και ο Γιώργος Τσοπάνης.
Το «Αν Είσαι Ένα Αστέρι», που έγραψε ο Γιώργος Τσοπάνης  έσπασε το φράγμα των 10.000.000 views στο youtube,
Ο Νίκος Βέρτης αποκάλυψε την ιστορία πίσω από την επιτυχία του «Αν είσαι ένα αστέρι» και σύστησε τον άγνωστο για το κοινό στιχουργό, Γιώργο Τσοπάνη. «Με τον Γιώργο γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια. Κάθε μέρα μου έστελνε στο κινητό μου στίχους, αλλά εγώ δεν του απαντούσα ποτέ», αποκάλυψε ο Νίκος και συνέχισε: «Όταν ο Κυριάκος Παπαδόπουλος μου έστειλε την μουσική για το τραγούδι, του είπα ότι έχω έναν άνθρωπο, ο οποίος μπορεί να μας γράψει στίχους.
Τότε ο Κυριάκος μου είπε ότι δεν θέλει να πειραματιστούμε με νέο στιχουργό για να μην καθυστερήσουμε και εγώ τον διαβεβαίωσα ότι σε δυο μέρες θα τους έχουμε.
Ήμουν σίγουρος ότι ο Γιώργος μπορούσε να το κάνει.
Αμέσως τον πήρα τηλέφωνο και του είπα να σταματήσει ότι κάνει, αφού ο Γιώργος είναι παιδί του μεροκάματου, είναι πλακάς.
 Ο Γιώργος μου είπε ότι φεύγει από την δουλειά για να πάει σπίτι ν' ακούσει την μουσική και να μου στείλει τους στίχους.
Εγώ του έδωσα δυο μέρες και στις έντεκα το βράδυ με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ''σου στέλνω τους στίχους''.
Όταν τους διάβασα, πήρα τηλέφωνο τον Κυριάκο και του είπα ότι έχουμε το τραγούδι και είναι πάρα πολύ καλό.
Εκείνος μου είπε να μην ενθουσιάζομαι και ότι όταν το δει θα με πάρει τηλέφωνο να μου πει. Μετά από λίγο με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει:
''Νίκο, το τραγούδι είναι καταπληκτικό''».
Το κοινό καταχειροκρότησε τον τραγουδιστή για την αποκάλυψη που έκανε και τον στιχουργό από την Κατερίνη για την επιτυχία που έγραψε.
O τραγουδιστής, καθώς και οι δημιουργοί του τραγουδιού μόνο περήφανοι μπορούν να αισθάνονται για το κομμάτι που συμπεριλαμβάνεται στο Δίσκο «Είμαι μαζί σου» (2011) και αποτελεί στιχουργικό δημιούργημα του Γιώργου Τσοπάνη, με τη σύνθεση φυσικά να ανήκει στον Κυριάκο Παπαδόπουλο.

«Στόχος μου δεν ήταν ποτέ να κάνω μεγάλη καριέρα», δήλωσε στις κάμερες ο τραγουδιστής και συνέχισε: «Ξεκίνησα αυτή τη δουλειά επειδή ο πατέρας μου παίζει μουσική και από πάππου προς πάππου όλη η οικογένεια μου ήταν μουσικοί. Το όνειρο μου ήταν απλά να παίζω μουσική και να κάνω πράγματα που αγαπάω».

Όσο για το πότε θα κάνει οικογένεια; «Μακάρι ο Θεός να με αξιώσει κι εμένα κάποια στιγμή να κάνω οικογένεια και παιδιά και τα παιδιά μου να με σέβονται και να με εκτιμούνε όσο εκτιμούμε εγώ και ο αδερφός μου τους γονείς μου», απάντησε ο τραγουδιστής και πρόσθεσε: «Όταν θα κάνω οικογένεια και θα παντρευτώ δε θα το κρύψω».

Ο Νίκος Βέρτης συνεχίζει δυναμικά να εμφανίζεται στο νυχτερινό κέντρο Fantasia μέχρι και τα τέλη Ιουλίου, πιθανότατα να βγάλει ακόμη ένα επιπλέον τραγούδι για το συγκεκριμένο cd μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και στη συνέχεια, αν όλα πάνε καλά, θα ανηφορίσει για την ιδιαιτέρως αγαπημένη του πατρίδα, τη Θεσσαλονίκη για νέες εμφανίσεις κάπου κοντά στον Δεκαπενταύγουστο.

Η έκπληξη μου ήταν μεγάλη όταν συνάντησα τον δημιουργό Γιώργο Τσοπάνη (ταπεινό όπως πάντα και αθόρυβο) το Σάββατο καταμεσήμερο στις 19 Μαϊου...να απολαμβάνει ουζάκι με φίλο του,σε γνωστό ουζερί στο κέντρο της Κατερίνης.
 Ήταν η ώρα της επιστροφής του Γιώργου στην Πόλη μας μετά την εκδήλωση της απονομής  με σεβασμό και αγάπη στα χέρια του το αποτέλεσμα της δουλειάς του...την τιμητική διάκριση που του δόθηκε στην απονομή του πλατινένιου δίσκου "Είμαι μαζί σου", όπου 3 τραγούδια φέρουν την υπογραφή του Γιώργου Τσοπάνη. Είμαι μαζί σου, Αν είσαι ένα Αστέρι και Πόσο σ'Αγαπώ, σε μουσική Κυριάκου Παπαδόπουλου!

Ρεπορτάζ: Μαρία Βαλσαμίδου

ΕΠΣ. Πιερίας